niedziela, 24 lutego 2013

Gliwicko-Bytomska jazda Spalinówką

 Na Piątek 22 Lutego, na zakończenie ferii zaplanowałem wraz z kolegą Tomkiem z Chorzowa Batorego, Gliwicko-Bytomską jazdę Spalinówką, czyli SN82. W dniu wyjazdu, dostałem SMSa od Tomka, ze nie pojedzie, bo jest w pracy :P No cóż, musiałem jechać sam. 11:10 odjazd z Bytomia. Autobus miałem o 10:16, na przystanku zjawiłem się o 10:10 i stałem do ok. 10:22. Autobus nie przyjeżdżał, więc w końcu pojechałem linią 135 do Tarnowskich Gór skąd prawie godzinną podróż do Gliwic odbyłem MAZem 103 na 80. W związku z tym, musiał odmówić odcinek podróży, Bytom - Gliwice. W Gliwicach miał 30 minut czasu. Z Placu Piastów poszedłem na dworzec, później do kas, w celu zakupienia biletu. Do każdej kasy była kolejka, licząca ok. 6-7 osób. Po zakupieniu biletu udałem się na właściwy peron.
Do odjazdu pociągu miałem jeszcze ok. 10 minut, ale nic ciekawego nie jechało :P W międzyczasie na pragotronie pojawiła się godzina odjazdu jak i kierunek, oraz klapki również pokazały, że to pociąg Dodatkowy:
A to nie był żaden kurs dodatkowy, tylko normalny planowy. Spalinówka podjechała na peron, ja w tym czasie wykonałem fote:
Wsiadłem i czekałem na godzinę odjazdu. Planowo ruszył, zaraz za wyjazdem ze stacji, konduktor zaczął sprawdzać bilety. Frekwencja, ok. 75% miejsc siedzących zajęte, czyli jak 4 tydzień kursowania tej linii to frekwencja nie jest zła. Na grupie stały m.in. SA109, 35WE, 14WE czy niemieckie wagony osobowe. Szlakowa dobra, dopiero w Biskupicach, wóz lekko przyhamował. Postój odbył się na stacji Bytom Bobrek, gdzie nikt nie wysiadał ani nie wsiadał :P Po krótkim postoju ruszyliśmy do Bytomia. Skład zameldował się planowo. Kilka fotek z Bytomia:



Po wykonaniu zdjęć, udałem się na pobliski dworzec autobusowy, skąd o godzinie 13:05 wróciłem do domu autobusem linii 169, gdzie pojawił się planowy Solaris U12.




1 komentarz:

  1. relacja ok. ale w poczatkowej czesci tekstu masz kilka zdan w 3 osobie. troche mnie to zdezorientowalo.

    OdpowiedzUsuń