niedziela, 10 marca 2013

Autobusowe podejście w Gliwicach i Katowicach cz. II


 W dniu 27 lutego umówiłem się z kol. Tomkiem na foty do Gliwic. Celem tego wyjazdu były oczywiście Ikarusy :D Wstępnie planowałem jechać do Gliwic przez Tarnowskie Góry, to przy okazji bym zobaczył czy nie ma nic ciekawego w TG :P Niestety, te plany się zmieniły. Wyruszyłem o 11:29 MANem #068 na 83, którym pojechałem do Helenki. Na 57 przyjechał debilny wóz, mianowicie przegubowa Scania #160. Niestety musiałem nim jechać, bo następny miałem dopiero gdzieś za godzinę. Po 30minutowej, męczącej podróży dotarłem wreszcie do Gliwic :P Tam juz na mnie czekał Tomek. Poszliśmy na tutejszy Plac Piastów, gdzie stały dwa Pawelcowe MAZy :p W porównaniu z tym co jechałem na 57, to te dwa wozy są o wiele lepsze :D Fotka na początek:
Gliwice Pl. Piastów
Następnie poszliśmy na na pobliskie skrzyżowanie, gdzie na fotki załapały się dwa pierwsze Ikarusy tego dnia. #4258 na linii 197:

Gliwice Pl. Piastów




 oraz #4342 na linii 197: 

Następnie jechał jakiś MAN SL202 na darmobusie:
 



 Po chwili przyjechał Neoplan od Sochy, który jeździ do Centrum Handlowego, Europa Centralna, otwarta właśnie w tym dniu:
 


Na kolejne fotki załapały się: MAN Lions #150 na linii 32 oraz przegubowy DAB #134 na linii 194:



 Po wykonaniu tych fotek poszliśmy na pobliski, tutejszy plac, gdzie stał Ikarus 280.26 #4329 na linii 840. Tam wykonaliśmy parę i poszliśmy na przystanek, aby tym wozem odbyć prawie 1.5h klimatyczną jazdę do Katowic ;P




Pojechaliśmy tym wozem do samego Centrum Katowic. Do Chorzowa autobus nie był w całości pełny, później jak dosiadło się pełno studentów, to autobus był w całości pełny. Takim zapełnionym Ikarusem dojechaliśmy do Katowic, gdzie wykonaliśmy parę zdjęć, jak i również załapał się oryginalny 120M od Katowic. 








 Wsiedliśmy do Ikarusa #1582 na 870, którym pojechaliśmy do Gliwic. Trasa za bardzo nie ciekawa. Mało postojów na przystankach,  co powoduje, że autobus tylko przyspiesza. Po godzinnej jeździe tym wozem dotarliśmy z powrotem do Gliwic, gdzie wykonałem fotki;
Po wykonaniu fotek, poszliśmy na przystanek Gliwice Dworcowa, gdzie Tomek pojechał do domu linią 669 :P Po drodze na fotkę załapał się jeszcze Ikarus 280 #4334 na linii 932:
Po chwili, nadjechał zwykły MAN NL202 na linii 669, którym Tomek pojechał, a ja wróciłem na Plac Piastów. Tam na fotkę załapały się ikarusy:


Oraz tyski MAZ 107:

Po wykonaniu tych fotek wróciłem Ikarusem #1582 na linii 870 do Zabrza a stamtąd linią 83 do domu, gdzie załapał się Renault PR112 #018.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz